رسانههای تقریبی باید از حالت نخبگانی و نظریهپردازیِ کلی خارج شود و به سمت حالتی برود که بر روی احساسات مسلمانان نیز تاثیرگذار باشد. نقش رسانه ها در روابط بین مذاهب اسلامی 2
رسانههای تقریبی باید از حالت نخبگانی و نظریهپردازیِ کلی خارج شود و به سمت حالتی برود که بر روی احساسات مسلمانان نیز تاثیرگذار باشد. نقش رسانه ها در روابط بین مذاهب اسلامی 2
رسانههای تقریبی باید از حالت نخبگانی و نظریهپردازیِ کلی خارج شود و به سمت حالتی برود که بر روی احساسات مسلمانان نیز تاثیرگذار باشد. نقش رسانه ها در روابط بین مذاهب اسلامی 2