در حال بارگذاری ...

در یکی از روستاها که حزب منحله دموکرات عروسی داشته برای یکی از اعضایش، به جای حیوان یک نفر از برادران سپاهی اهل تشیع با یک نفر از برادران پیشمرگ مسلمان اهل سنت در کردستان را می آورند و درجلوی پای عروس و داماد ذبح می کنند. اما کسی نیست، کسی نبوده که این را به سمع مسلمانان جهان برساند.

بخشی از سخنرانی امام جمعه اسبق سنندج ماموستا سید صلاح الدین حسامی در کنگره جهانی ائمه جمعه و جماعت، که در اردیبهشت 1363 در تهران برگزار شد.

ای سروران عزیز و ای وارثان محمد (ص) دشمنان اسلام به عناوین مختلف علیه انقلاب نوپای ایران یعنی انقلابی که امید تمام محرومین جهان است قیام کردند حتی با اختلاف در بین شیعه و سنی. من که خود یک نفر از اهل سنت هستم به خدای واحد و احد اگر مسلمان اهل تشیع، اگر رزمنده اهل تشیع و رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد یکروز ما را در کردستان رها کنند تمامی برادران مسلمان اهل سنت کرد شما را [دشمنان اسلام] از بین می برند.

نحوه شهادت ماموستا کریمیان

برای نمونه یکی از علماء پیرمرد هفتاد ساله کردستان بنام ملامحمد کریمیان، (اما متاسفم که روزنامه ها نتوانستند این را به شما عزیزان برسانند) در دل تاریک شب به محله فقیرنشین سنندج به نام حاجی آباد حمله کردند به خانه یکی از روحانیون اهل سنت برادر شما رفتند که این روحانی ۷۲ سال سن داشت وقتی به خانه اش حمله می کنند میگوید سوگندتان به آن قرآن می دهم که مرا نکشید. جلوی زن و بچه اش دست و پایش را می بندند تمام کتابهایش را می آورند می چینند روی سینه اش و به زنش می گویند باید برایمان نفت بیاورید. زنش مجبوراً یک حلب نفت می آورد و زنش با دست خودش، ای وارثان محمد (ص)، نفت را روی این روحانی می ریزند و روحانی را در میان کتابهایش سوزاندند وقتی که صبح ما رفتیم به خانه آن روحانی دیدیم که تمامی کتابهایش سوخته بود ، جنازه آن روحانی به جز یک جزء از استخوانش آن هم یک کیلو نمی شد باقی نمانده بود.

نحوه شهادت ماموستا ملا فهیم

یکی دیگر از علمای بزرگ منطقه سنندج به نام حاجی ملا حیدر فهیم که ۸۲ سال سن داشت، اغلب طلبه های سنندج و حومه سنندج در خدمت ایشان مجاز علمی می شدند. در یک روستایی بنام آویهنگ می روند این روحانی ۸۲ ساله را دستگیر می کنند و همین روحانی در اول ماه محرم بود وقتی که ما در خدمت این استاد بزرگوار درس می خواندیم . همه ساله دهه اول ماه محرم روزه می گرفت و به ما نیز وصیت می فرمود که شما هم روزه بگیرید. اول ماه محرم دستگیرش کردند و بردندش داخل گور و گفته بودند نان بخور، گفته بود من نان نمی خورم و روزه هستم، گفته بودند شما با روزه گرفتن و با این قرآن خواندن و با این اسلام مردم را فریب دادید که ما نمی توانیم به نتیجه اصلی مان یعنی مکتب کمونیستی برسیم. تا ما امیدها را نابود نکنیم به نتیجه نمی رسیم و می گویند باید غذا بخورید، می گوید می دانم مرا اعدام می کنید، من غذا نمی خورم و از اهالی روستاها برای ما تعریف می کردند و می گفتند که وقتی این روحانی بزرگوار بلند می شد نماز بخواند سوار دوشش می شدند و نمی گذاشتند نماز بخواند.

ذبح یک شیعه و یک سنی جلوی پای عروس و داماد!

همچنین یکی دیگر از روحانیون جوان که سناً از من جوانتر بود در یک روستایی بنام (نیر) گرفته بودند درجلوی روستا زنده چشمهایش را درآورده بودند. منافقین شایعه می اندازند. تبلیغ می کنند که مسلمانهای اهل سنت آزاد نیستند. خوب عزیزان بیائید کردستان ببینید به خدای واحد و احد جنایتی که گروهکها کردند در کردستان جنایتی که نوکران شرق و غرب در کردستان کردند اصلا باور نمی کنید تاریخ بتواند بنویسد. در یکی از روستاها که حزب منحله دموکرات عروسی داشته برای یکی از اعضایش، عرف است در آن منطقه جلوی پای عروس و داماد حیوانی را قربانی می کنند. به جای حیوان یک نفر از برادران سپاهی اهل تشیع با یک نفر از برادران پیشمرگ مسلمان اهل سنت در کردستان را می آورند و درجلوی پای عروس و داماد ذبح می کنند. اما کسی نیست، کسی نبوده که این را به سمع مسلمانان جهان برساند.

یا می‌کشتند یا می‌فروختند!

ای برادر مجاهد آمریکائیم دیروز من به سخنان توگوش دادم، آن مسائلی که مسلمانان آفریقایی در آمریکا داشتند، بخدای واحد و احد برادران مسلمان سنی و شیعه شما یعنی رزمندگان عزیز اعم از سپاه پاسداران و پیشمرگان مسلمان کرد و جامعه روحانیت و بازاریان که گفته اند ما مسلمانیم و روستاهایی که دفاع از اسلام کرده اند، مدت دو سال بیشتر از شما به دست سربازان صدام علیه اللعنه و آمریکا و روس اسیر بودیم. و برادران اهل سنت شما در روستاها خرید و فروش می شدند. در یک روستائی به نام گلیت وقتی که رزمندگان اسلام یعنی سپاه اسلام به آن روستا می روند، گروهکها سی نفر از اهل روستا را می گیرند، ده نفرشان را شهید کردند جنازه شش نفرشان را درکوه پیدا کردیم، هنوزجنازه ۴ نفرشان پیدا نشده و بقیه را با اینکه تمام اموالشان را غارت کردند هر یکی را در مقابل دویست هزارتومان، سیصدهزارتومان به فامیلان و دوستانشان فروخته اند. در ماه مبارک رمضان بود، آن زمانی که گروهکها حاکمیت داشتند.

مشروبخانه در کنار مسجد

در کل متاسفانه وقت نیست که جنایت هایی که در زمان طاغوت درکردستان می کردند بیان کنم. در کنار مسجد ما مشروبخانه وجود داشت من این را در خطبه های نماز جمعه سنندج گفته ام، عیاشخانه وجود داشت کسی نمی توانست جلوگیری کند. در زمان حاکمیت گروهکها ماه مبارک رمضان بود از میدان شهر تا فرودگاه تا نزدیکی شهر کامیاران که در دست نوکران شرق و غرب بود فاصله هردو متر به دو متر را مشروب چیده بودند و هیچ مسلمانی نمی توانست امر به معروف و نهی از منکر بکند. اما وقتی که رزمندگان اسلام مثل صحابه گرام صدر اسلام به کردستان روی آوردند با صدای الله اکبر ما را از دست کمونیستهای قدار و کمونیستهای دشمن اسلام نجات دادند. شما گوش به منافقین ندهید ، بیائید از نزدیک ببینید روستایی که رزمندگان اسلام و سپاهیان اسلام آنرا پاکسازی نکرده اند ببینیم شما می توانید بنام یکی از علما یا اهل سنت و یا اهل شیعه درآن روستا بروی؟

هر عمامه به سری را می‌کشتند

به خدای واحد واحد در یک مسجد یک نابینایی که مستضعف و فقیر بوده است برای امرار معاشش آمده است خانه به خانه گدایی کند، می رود در یک مسجد می خوابد. شب به آن مسجد حمله می کنند می بینند یکی خوابیده و یک عمامه سفید پیچیده دور سرش در روستای سروآباد، آدرس میدهم تا شاید رادیو و تلویزیون منعکس کند که من این را از روی واقعیت گفته ام و برای این میگویم که شما ای وارثان محمد ( ص) بدانید و بگوئید به مسلمانان تمام دنیا که تنها دلسوز برادران سنی شما در کردستان پاسداران عزیز هستند، شخصی را بجرم یک عمامه سفید که به سرش پیچیده بود می آورند و آن شخص نابینا را اعدام می کنند. از منطقه ارومیه در سلماس یک روحانی که تمام قرآن را خوانده بود، صرف و نحو و منطق میدانست و نابینا هم بود، به جرم اینکه گفته بود ما نمی گذاریم بچه هایمان کمونیست بشوند، ما مسلمانیم، این روحانی نابینا را شب از خانه اش درآورده بودند و اعدام کرده بودند. جنایت های زیادی شده وقت نیست که اینجا برایتان تعریف کنم .

من به آن محرومان مژده می دهم که جمهوری اسلامی، ای برادر مجاهد آمریکائی، ای نمایندگان آفریقا در آمریکا، پیش می تازد تا نابودی صدام و پیش می تازد تا آزادی قدس. هزار و چهارصد سال است بازار شهادت کاسته شده بود. قرآن می فرماید: «ان الله اشتری من المومنین انفسهم واموالهم بان لهم الجنه». چراغ اسلام روزی در غارحراء روشن شد و امروز در ایران روشن شده است. نیاز به کمک شما دارد: «المومن کالبنیان یشد بعضه بعضا». ای وارثان محمد (ص) کمک کنید انقلاب را، انقلابی که امید تمام محرومان جهان است.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

منبع: کتاب «گزارش دومین کنگره جهانی ائمه جمعه و جماعت» صص 48-51




نظرات کاربران