در حال بارگذاری ...

این شاه فهد است که این عمل زشت را مرتکب شده و اعمال ناشایست زیادی مثل ضربه زدن به انقلاب اسلامی منطقه را، از شرق شبه جزیره شروع کرد، چرا که با انقلاب اسلامی مخالف است و اسلام را بعنوان اسلامی صحیح و انقلابی واقعی و امت وسطی که به شرق وغرب، تمایل نداشته باشد قبول ندارد

اسدالله المقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی که ما به انسان، البته به عنوان یک محور در این جهان نظر می افکنیم، می بینیم که عبث خلق نشده، بلکه برای تحقق شریعت خدا، در طریق "شناسائی" او در روی زمین آفریده شده تا بخاطر اقامه عدل و اداء واجبات به کاملترین وجه قیام نماید و آن هم میسر نیست مگر با عبادت خالص، برای خدا.

آیه «من جن و انس را خلق نکرده ام مگر برای اینکه مرا عبادت کنند و بشناسند» گویای این موضوع است، و برای عبادت حقیقی، جلوه گاهی است و باطن و ظاهری دارد.

صفت و باطن آن لا اله الا الله است و جلوه گاه و ظاهر آن پیمودن روش صحیح اسلامی است که از اعتقاد درونی بزرگی نشأت می‌گیرد و این عبادت هیچ گاه از نظر اعتقاد و عمل محقق نمی شود، مگردر وجود احکام اسلام و در سایه امامت و رهبری اسلامی و خلافت الهی. ولکن در صورتی که شریعت الهیه در روی زمین مستحکم نگردد عبادت از نقطه نظر عقیده و روش و جلوه ظاهری و باطن از بین خواهد رفت و معنی نخواهد داشت. بطوریکه این مطلب بوضوح و آشکارا در دولتهای اسلامی که در کرسیهای حکومت آنان مزدوران استعمار نشسته اند روشن است. مثل دولت شبه جزیره عربستان که ظاهرا مدعی قیادت و رهبری اسلام است و تظاهر به آن دارند و در پشت سر این ادعا، حیله بزرگی را مخفیانه بر علیه اسلام مرتکب میشوند که راه استعمار است.

ما میبینیم که رئیس اعلی و بزرگ دانشکده ها (رئیس دانشگاه) میگوید: ما نمی خواهیم از دانشکده های اسلامی ما دانشمندان اسلامی و مسلمان بیرون بیایند مثل سیدقطب و حسن البنا و امام خمینی، بلکه ما میخواهیم فردی از این دانشکده های اسلامی بیرون بیایند که خدمتگزار سلطه های بیگانگان گردند! مثل بن باز و امثال او. این بیان (بیان رئیس دانشگاه) حقیقتا در دانشگاه ها و دانشکده های طاغوتی پذیرفته شده بود و آنچنان در بین جامعه ها نفوذ کرده که برای رسیدن به این امر، زندانها و تبعیدها و طردها و اخراجها آماده کرده بودند برای برادران ما، چراکه آنها نمی خواستند مستضعفین و امت ما به اسلام صحیح و اصیل برسند.

و این شاه فهد است که این عمل زشت را مرتکب شده و اعمال ناشایست زیادی مثل ضربه زدن به انقلاب اسلامی منطقه را، از شرق شبه جزیره شروع کرد، چرا که با انقلاب اسلامی مخالف است و اسلام را بعنوان اسلامی صحیح و انقلابی واقعی و امت وسطی که به شرق وغرب، تمایل نداشته باشد قبول ندارد و او با مشروب خوردن و زن بازی کردن با زنان شوهردار برای خودش ادعاء رهبری و امامت مسلمین را دارد و به خود لقب خادم حرمین مکه و مدینه را داده و خود را آزاد کننده قدس شریف از دست صهیونیست ها میداند! آیا میشود این جانی و خونخوار، دارای این صفات باشد؟! آیا ممکن است فلسطین به دست ستمکاران آزاد گردد؟! درحالیکه خدای تعالی می فرماید «و ما در کتاب آسمانی زبور و قرآن کریم نوشتیم که زمین را بندگان صالح خدا وارث و صاحب میشوند».

و آیا امریکا اجازه میدهد و قبول دارد که عامل و مزدور خود، برخلاف مصالح او کاری انجام دهد و مصلحت او را از بین ببرد؟ آیا عامل مزدور او و بنده او جرات دارد مخالف اوامر آقای خود، کاری را انجام دهد؟ با اینکه آقای او می گوید: اسرائیل بوجود آمده تا زندگی تو از بین برود. و عجیب است از این پادشاهان و رؤسا که چطور خودشان را وکیل و وصی امت اسلامی و ممالک اسلامی میدانند!! آیا از این امت وکالت گرفته اند؟ یا از ناحیه غیب تایید میشوند؟! و عجیبتر از آن اینستکه، یکی خود را نماینده ملت فلسطین معرفی میکند، در صورتیکه تحقیقا شعارهای او مبنی بر قربانی امت اسلامی به خاطر دفاع از سیادت طاغوتهای آمریکا و انگلیس است و این شعارها او را به جایی نمیرساند مگر اینکه نقاب را از چهره حقیقی و کثیف او برداریم و حیله و تزویری را که علیه امت اسلامی و مستضعفین فلسطین بکار می برد نمایان کنیم. و ما هر زمانی، با امثال این مزدوران که با امت اسلامی، مکر و حیله می کنند، روبرو شدیم باید به آنها بگوئیم که مکر خداوند بر آنها بزرگتر است «ویمکرون ویمکر الله والله خیر الماکرین» آنها مکر میکنند و خدا بر آنها مکر میکند (یعنی مکر انتقالی) و خداوند بهترین مکرکنندگان است.

و خدای قادر و اعلی، این نور ربانی را در این زمان حساس و مناسب و در این مملکت اسلامی ایران به رهبری خردمندانه امام خمینی ایجاد کرده تا اینکه تمام مستضعفین جهان با خط او و تمامی حرکات انقلابی و آزادمندانه آنها توسط خط وی هدایت گردند. و این خطی که ایران امروز میگوید: «امروز ایران و فردا فلسطین» همان طرز تفکر اسلامی و انقلابی است که امت اسلامی را کاملتر و متحدتر زیر لوا و پرچم واحد عدالت‌گستر در می آورد و آن پرچم لا اله الا الله است و این چنین امتی به رهبری امامش همان است که در قرآن توجیه شده که مسلمین و سرزمین آنها در هر مکانی که باشد باید از دست کفار آزاد شود.

آیه «وان تتولوا یستبدل قوما غیرکم ثم لا یکونوا امثالکم: اگر شما پشت کردید جایگزین شما قومی شود که مانند شما نباشند».

و این باید در مشی فکری و موضع اعتقادی اسلامی خود باقی بمانند و از آن برنگردند. خصوصا زمانی که توطئه ها برضد آن باشد چرا که یقینا ثابت است که خدا این امت را فراموش نخواهد کرد و هیچوقت هم فراموش نکرده است.

«ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت أقدامکم: هر کسی به خدا توکل کند هر آینه خداوند یاری دهد کسی را که او را یاری میکند و خداوند توانا  و عزتمند است».

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

منبع: کتاب مقالات نخستین کنفرانس اندیشه اسلامی،صص 203-205




نظرات کاربران