در حال بارگذاری ...

پس از روی کار آمدن سلطان جدید سعودی جریانی که تربیت شده غرب و ابزار مستقیم آمریکایی ها بود، اداره وزارت خارجه این کشور را به عهده گرفت و تحت تاثیر تحولات منطقه و تقویت موجهای ایران هراسی و شیعه هراسی، اینک در تلاش است تا به عنوان محور مبارزه با ایران قرار بگیرد.
گرچه برخی ناآگاهانه تصور می کردند که جریان غربگرای سعودی ها قابلیت همکاری بیشتری دارد ولی عادل الجبیر و همفکران او در این مدت کوتاه ثابت کردند که در مکتب دانشگاهها و مراکز امنیتی غرب چنان پرورش یافته اند که هیچ جریانی نمی تواند گوی دشمنی با انقلاب اسلامی ایران را از ایشان بستاند!
متاسفانه و در خیانتی آشکار نسبت به جهان اسلام، آنان قصد دارند تا اولویت ضدیت با اسرائیل را به ضدیت با ایران اسلامی بدل کنند و از فرآیند این تغییر اولویت، بزرگترین برنده ماجرا اشغالگران صهیونیست و حامیان آمریکایی و غربی ایشان خواهد بود.
سعودی ها با تحریک احساسات مذهبی جهان اسلام و نیز عصبیت های قومی جهان عرب، در ذیل پروژه های عراق، سوریه و یمن قصد دارند تا خود را بعنوان قدرتی که یارای رویارویی با آنچه که جلوگیری از نفوذ منطقه ای ایران می خواند نشان دهد و عملا در خلال این جنگ افروزی و شیطنت های روزانه چیزی جز آتش و خون را تقدیم خانواده های مسلمان منطقه نمی کند!
حمایت علنی از گروههای تروریستی و داعشیان فعال در عراق و سوریه، لشکرکشی به بحرین و سرکوب مردم غیرمسلح معترض به عدم وجود دموکراسی، حمله وحشیانه به یمن به اسم دفاع از مردم یمن، اعدام سیاسیون شیعه و سنی معترض به سرکوبگری حکومت و... همه و همه لیستی از سیاهه دولت سعودی است که اینک به مدد حمایتهای غربی ها و پترودولارهای خود، ژست «منجی گری برای جهان اسلام» به خود گرفته است!
آگاهی بخشی به ملتهای مسلمانی که به خوبی ماهیت سعودی و حکام آمریکایی دست نشانده او را می دانند بهترین راهبرد حفظ سنی و شیعه ای است که نگران خودفروختگی حکام کشورهای اسلامی اند و این روزها شاید فراموش کنند که حقیقت سعودی چیست...

 




نظرات کاربران