در حال بارگذاری ...

«من بر ضد اسرائیل صحبت نمی کنم. 60 سال پیش که اسرائیلی نبود اما این ظلم ها در دنیا زیاد بود. اگر اسرائیل از بین برود آیا عالم گلستان می شود؟ نه. این همه مواد مخدر، طلاق و اختلاف بین والدین و فرزندان و ... به اسرائیل ربطی ندارد.»

حسن الهیاری کارشناس شبکه افراطی اهل بیت در تاریخ 3 خرداد 92 می گوید: «من همیشه گفته ام ولایت فقیه یعنی همان ولایت ابلیس... 99 درصد علمای شیعه مخالف ولایت فقیه هستند. ما ولایت فقیه را منحرف، حکومتی ظالمانه، استبدادی و باطل می دانیم.» 
او در تاریخ 2 خرداد 92 نیز میگوید: «95 درصد شیعیان دنیا با انقلاب اسلامی دشمن هستند و رهبر آن را قبول ندارند.» الهیاری در ادامه مستقیما آیت الله خامنه ای را مورد لعن و نفرین قرار می دهد. 
الهیاری در تاریخ 17 / 8 /92 می گوید: «ضربه ای که بعد از انقلاب به تشیع زده شده است تا به حال کسی نزده است.» 
حسن الهیاری همچنین در تاریخ 3/6/92 میگوید: «اصل نظام شما غیراسلامی و باطل است. اصل نظام شما مبتنی بر دو چیز است: یکی ولایت فقیه و یکی هم قیام در عصر غیبت کبری. هردوی اینها باطل و غیراسلامی خلاف فرمایش ائمه اطهار است.» 
او در تاریخ 20 /3 /92 می گوید: «چشم و گوش خود را باز کنید، حکومت دجالی ایران کارهای خطا، مال مردم خوردن ها و دین و مذهب را به سخره گرفتن های خود را به اسم اسلام بیان می کند.» 
حسن الهیاری همچنین در تاریخ 18 /8 / 92 می گوید:«علت پیروزی انقلاب این بود که مردم ندیده بودند عالم بر سر مردم کلاه بگذارد. اما در این عصر مکارم و نوری را دیدند که دروغ می گویند.» 
الهیاری البته ابایی از بیان اینکه با اسرائیل مشکلی ندارد، ندارد!. او در تاریخ 5 / 4 /92 می گوید: «من بر ضد اسرائیل صحبت نمی کنم. 60 سال پیش که اسرائیلی نبود اما این ظلم ها در دنیا زیاد بود. اگر اسرائیل از بین برود آیا عالم گلستان می شود؟ نه. این همه مواد مخدر، طلاق و اختلاف بین والدین و فرزندان و ... به اسرائیل ربطی ندارد.» 
این رویه البته درباره آمریکا نیز صدق می کند. او در تاریخ 13 / 8 /92 می گوید: «از آمریکا یزید نسازید. شما فقط معارف اهل بیت را بیان کنید. مجلس روضه، سازمان ملل نیست که مسائل بین المللی را آن جا بیان کنید. آنجا فقط مداحی کنید تا نزد حضرت زهرا روسفید شوید.» 
حسن الهیاری البته دفاع مقدس و خون شهدا را هم زیر سوال می برد. او در تاریخ 4 /7 /92 درباره جنگ ایران و عراق می گوید: «بیشتر لشگر صدام از شهرهای نجف و کربلا و بصره بودند. شما با نام اهل بیت در جنگ ایران و عراق به جنگ طرفداران اهل بیت رفتید. کسانی که از طرف مقابل شما کشته می شدند، همه شیعه بودند. شما ایرانی ها عراق را انگولک کردید که به کشورتان حمله شد. شما در ایران فتنه کردید. صدام هم به شما حمله کرد.» 
او همچنین در تاریخ 18 / 8 /92 می گوید: «آقای خمینی و علمای روحانی که در ایران بودند نسبت به علمای عراق چشم و هم چشمی شدید داشتند و در نفس خود نسبت به علمای نجف احساس حقارت می کردند. لذا جنگی را به راه انداختند و گفتند جنگ جنگ تا پیروزی.» 
 
توهین الهیاری به علمای شیعه 

حسن الهیاری کارشناس شبکه افراطی اهل بیت در تاریخ 17 /4 /92 به آیت الله جوادی آملی توهین کرده و می گوید: «افرادی که مشغول آموختن فلسفه و عرفان هستند، توجه به عقاید حقه ندارند و فکر می کنند چون فلسفه خوانده اند قادر هستند جواب شبهات را بدهند. آقای جوادی آملی به این مسئله خیلی افتخار می کند. من وقتی در قم بودم شاهد این موضوع بودم. شما اصلا شبهات را بلد نیستی، تو چه فکر کرده ای؟!... کسی که اسفار می خواند و آن را تدریس می کند اصلا نمی تواند شبهه جواب بدهد. خودش سراپا شبهه مجسم است!» 
او همچنین در تاریخ 6/ 4 /92 در پاسخ به یکی از بینندگان برنامه که نظر او را درباره عرفان می پرسد، می گوید:« عرفان یعنی نجاست و گمراهی» این بیننده ادامه می دهد:« خیلی از علمای بزرگ همچون آیت الله قاضی طباطبایی از بزرگان این علم بودند. در این باره چه می گویید؟» الهیاری می گوید:« قبول ندارم. عرفان یعنی گمراهی و ضلالت.» 
حسن الهیاری همچنین در تاریخ 17 /4 /92 با حمله به حوزه علمیه قم می گوید:« حوزه علمیه قم افراد را بی سواد پرورش داده و فقط به آنها شعار می آموزد. مثل اینکه اسراییل و آمریکا بد و جهان خوار هستند. اینکه یهودیان آمده اند و چه توطئه هایی بر ضد اسلام انجام دادند... علمای قم در مباحث اعتقادی بسیار ضعیف هستند.» 
الهیاری در تاریخ 18 / 8 /92 با توهین وقیحانه به آیت الله مصباح یزدی می گوید:«تمساح یزدی گفته مدیریت امام خامنه ای شبیه معصوم است. این کافر چقدر نجس است.» 
در ادامه یکی از بینندگان در تماس با الهیاری می گوید: «امسال محرم، یکی از شاگردان آیت الله مکارم به نقل از او گفت این که گفته می شود روز عاشورا زن ها با موی پریشان از خیمه ها بیرون آمدند، درست نیست چون اهل بیت چنین کاری نمی کنند.» 
الهیاری در پاسخی بی ادبانه به این سخنان می گوید: «این سلطان شکر اصلا نمی فهمد چه می گوید.»  

 




نظرات کاربران (1)